Trečia diena Graikijos saloje Korfu: Paleokastritsa

Autorius BALTIC BEAUTY BLOG on . Patalpinta į Noriu žinoti

Narių vertinimas: 5 / 5

Žvaigždutė aktyviŽvaigždutė aktyviŽvaigždutė aktyviŽvaigždutė aktyviŽvaigždutė aktyvi

Paleokastritsa Korfu saloje Graikijoje

Paleokastritsa Korfu saloje

Paleokastritsa Korfu sala

Paleokastritsa Korfu

Šiandien buvome gražiausioje salos vietoje - Paleokastritsoje. Mums pasisekė, nes ji visai šalia mūsų kurorto Ipsos. Tai pasakiško grožio vieta, kurioje maudynės jūroje neprailgs net visą dieną.

Iki Paleokastritsos nuo mūsų kurorto autobusu tik 25 min., bilietas pas vairuotoją kainuoja 2,5 EU, o kelionė vyksta patogiu turistiniu autobusu. Vienintelis minusas: autobusas išvažiuoja tik kartą ryte ir grįžta tik kartą vakare. Taip gaunasi, kad ten tenka praleisti visą dieną, tačiau jei kur ir verta saloje ją praleisti visą, tai šiame miestuke, kuris garsėja vyrų vienuolynu ant kalvos. Žinoma, ten yra ir pagalbininkių, ir turistams skirtų atrakcijų.

Pirmiausia prieš įeinant į vienuolyną ant kalvos įspūdingo grožio vietoje jus nufotografuos, kad vėliau galėtumėte išėję nuotrauką įsigyti. Mes jos neėmėme. Gerai, kad prie vienuolyno stovi vyrukas su skarelėmis, tad neliksite neapsigaubusi pečių. Žinoma, už tai bus paprašyta arbatpinigių, taip pat ir tualete.

Vienuolyne tvarkinga, ne taip kaip visoje saloje. Čia pilna įvairių augalų, ir... kačiukų, kurie įsitaise guli vazonuose ir mėgaujasi turistų dėmesiu. Gaila mažų kačiukų, nes jie visi turi blusų ir serga vienokiom ar kitokiom ligom. Tą išduoda jų ašarotos akys. Tiesa, į vienuolyną įėjimas nemokamas.

Nusileidus nuo vienuolyno į apačią rasite įlanką tarp dviejų kalvų. Čia, kaip ir aplink visą salą, vanduo ypatingai skaidrus ir sūrus, o vieta tokia graži, kad čia net spalio mėnesį netrūksta besideginanių, besimaudančių ar beplaukiojančių su laivu, kurio dugnas stiklinis. Žuvų stebėjimas yra neeilinė pramoga. Jei dar trūksta veiksmo, galite išsinuomuoti vandens dviratį ar net katerį.

Čia puikiai praleidome dieną. Plaukiodami matėme žuvis su juodu brūkšniu prie uodegos., kurios malėsi aplink kojas. Mėlyname skaidriame kaip stiklas vandenyje jos atrodo nuostabiai. Vandens temperatūra apie 24 laipsniai.

Diena praėjo nuostabiai, tik... iškepėme. Aš kaip šviesiaodė tapau raudona, tad Mantas šiandien vadina vėžiu. Jam pasisekė kiek geriau, nes jo oda gražiai dega. Planuojame dar kartą grįžti į šį kerintį miestelį, nes maudynės čia ypatingai malonios.

Vakaras praėjo malonioje kompanijoje su lietuvių porele, kuri čia atvažiavo medaus mėnesiui. Gurknodami vyną stebėjome kaip kalne žybsi šviesos ir tyvuliuoja vanduo. Ryt kartu leisimės į kelionę po jūrą, kur pats kapitonas kepa barbekiu. Kokia bus rytdiena? Tikrai sužinosite jau greitai. Ačiū, kad skaitote.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Įvertinimas 5.00 (1 Vote)